3 Mayıs 2012 Perşembe

Dağıtılan Sütlerdeki Rezalet!

Dün yine ülkemizde bir çığır açıldı ve ilköğretim okullarında öğrencilere süt dağıtılmaya başlandı. Çocuklarının kemik gelişimleri ve sütün beyini geliştirici özelliğinden dolayı başlatılan " Ücretsiz Okul Sütü" kampanyası ülkemizin muassır medeniyet seviyesi çabalarında olumlu yönde olduğunu gösterse de, bu kampanya kapsamında dağıtılan sütlerden zehirlenen öğrencilerin çıkması da bir o kadar düşündürücü. Eğer işin içinde küçük çocukların sağlığı varsa kaldı ki bütün Türkiye'deki ilköğretim öğrencilerini kapsıyorsa bu proje yürütülürken herşeyi en ince ayrıntısına kadar takip etmelisiniz.

İnsanlar çocuklarını size güvenerek emanet ediyorsa siz bu çocuklara günü geçmiş bozuk süt içiremezsiniz. Umuyorumki öyle de bir şey olmamıştır ve Milli Eğitim Bakanı'nın açıkladığı gibi laktoz alerjisinden kaynaklanmıştır. Bunun araştırılmasının yapılacağını umuyorum. Eğer açıklandığı gibi laktoz alerjisiyle ( Türkiye genelinde 1700 küsür öğrencide mi varmış bu alerji??? ) sorun yok, fakat günü geçmiş bozuk sütler çocuklara verilmişse ileri demokrasinin gerekliliğinin yapılıp bu işin sorumluların Milli Eğitim Bakanı'na kadar istifa etmesi gerektiğini düşünüyorum.

Bu ülkenin geleceği çocukların eğitimine yönelik yapılan çalışmaları takdirle karşıladığımı bildirerek eğer bir sorumsuzluk varsa cezasının verileceği kanaatindeyim.

0 yorum:

Yorum Gönder