19 Mayıs 2000 Cuma

Ben Kimim ?

Öyle çok şaşalı bir yazı yazmak istemiyorum. Kısaca ben uzun yıllar ( neredeyse ömrünün 3/4 ü) okuduktan sonra 2011 yılında okul hayatını noktalayıp, aynı sene askerliğini kısa dönem er olarak tamamlayıp şimdilerde özel bir firmada Ar-Ge Mühendisi olarak çalışan bir insanım. Üniversitede ihtisas alanım Makine Mühendisliği olup şimdilerde bunun üzerine Tübitak'a projeler üretmekle meşgulüm. Tabi ayrıca vaktim olduğunda da bu blogla ilgilenmeyi hobi olarak görüyorum.

Blog dünyasına girişim, web site tasarımına ilgi duymam ile başladı. Önceleri öylesine ilgilendiğim bu işle daha sonraları kendi şirketimizin websitesini yapmakla tavan yaptım. Ardından bununla birlikte 2007 de bloggerla tanışıp boş zamanlarımı değerlendirmek için GezEgleni kurmaya karar verdim.

İlk başta basit bir kaç oyun ve video paylaşımından sonra hoşuma gitmeyip paylaşımları durdurma kararı aldım. Bunlar amatörün bile amatörü sayılacak cinstendi. Halen bir anı olarak blog arşivinde saklarım. Siz de buradan görebilirsiniz.

Daha sonra seneler 2009 u gösterdiğinde blog yazma dürtüsü tekrar gelerek gerçek bir blog havasında paylaşımlar yapmaya başladım. Yine ilgiyle başladıktan sonra paylaşım sayısı düşerek git gide azaldı. Nedenini bilmediğim şekilde noktalandı. Ayda yılda bir yazmaya başlamıştım.

Şimdilerde ise ( Yani 2012 senesi ) yeni bir iştahla ve devamlı bir şekilde bloğumu daha ilerilere götürmek adına yazmaya devam ediyorum. Ve bir nebze de olsa başarılı olduğum kanısındayım. Bunu alexa sıralamasına bakarak söylüyorum. Tabiki hergün yeni yazılarla daha da gelişip büyüycek bir blog sizleri bekliyor.