11 Mayıs 2012 Cuma

Kulaklık Kablolarının Birbirine Dolaşmasına Son

Eminin siz de benim çektiğim kadar çekmişsinizdir bu kulaklık kablolarından. Kullandıktan sonra bıraktığım gibi bulamıyorum bu kabloyu ve sinir bozucu 5 dakikadan sonra ancak kullanmaya başlayabiliyorum. Artık bu durumun önüne geçmek için yeni bir yöntem buldum. Bunu sizlerle paylaşmak istedim. Açmak için harcadığımız vaktin 5 te birini harcayarak düzenli bıraktığımız kabloyu tekrar düzenli bulmak mümkün. Ne kadar sinir bozucu olan bu durumdan sizlerin de kurtulması dileğiyle......


İşte Yöntem ;























6 yorum:

  1. tam çözüme kavuştum derken kulaklığı kaybettim ben de :)

    YanıtlaSil
  2. Yaralı bir paylaşım teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. @3 şeyini görmüş yarası sanmış

    YanıtlaSil
  4. kanka paylaşım çok tehlikeli ateş ediyor kanka

    YanıtlaSil