10 Mayıs 2012 Perşembe

Yurtdışında Otel Bulmak mı İstiyorsunuz

Yurtdışına çıktınız ve kalacak yer arıyorsunuz. Bu site tam size göre. İlk giriş cümlesine aldanıp da reklam yaptığımı zannetmeyin :) Sadece yurtdışına çıkacak olanlara kolaylık olması açısından kendimin de bizzat kullandığı bu siteyi önermek istedim. 4 ay süre için kaldığım Amerika'nın çeşitli eyaletlerde bi kaç kez kullanma imkanı bulduğum bu site size yurtdışında çok kolaylık sağlayacaktır. Yine başlığa bakıp aldanmayın Türkiye sınırları içerisindeki otelleri de görebiliyorsunuz. Ve tabiki 100 den fazla ülkedeki otelleri görebilir ve %10 depositeyi ödedikten sonra odanızı tutabilirsiniz.

Sizlere bu hatırlatmayı halen bana gönderdikleri bilgilendirme maillerini gördükten sonra yapmaya karar verdim. Az önce siteyi araştırırken Miami'de kaldığım oteli gördüm ve duygulandım. Buranın da reklamını yapalım hadi, eğer yolunuz Miami'den geçerse The Tropics Hotel and Hostel adlı oteli tavsiye ederim. Miami South bach' e iki adımlık mesafede.

Kaldığım oteller genelde sitedeki resimleriyle uyumluydu ve fiyat olarak da sitedeki fiyatın aynısı geçerliydi. Uygun fiyata çok sayıda otel ve hostel bulabilirsiniz. Umarım sizlere faydalı olur.

Site ;

http://www.hostels.com/

0 yorum:

Yorum Gönder