3 Mayıs 2012 Perşembe

Bursa Gezisi

Eğer İstanbul'da yaşıyorsanız ve çok fazla beton binalardan, asfaltlardan, kalabalıktan hoşlanmıyorsanız hafta sonu bu çileden kurtulabileceğiniz seçeneklerden birisi de Bursa gezisi. İşim nedeniyle geçen hafta ziyaret ettiğim simgesinin de yeşil olduğu bu yeşil ilden bahsedeceğim. Az önce de belirttiğim gibi iş nedeniyle gittiğim için çok fazla gezme imkanım olmadı ama İstanbul'un bu sıkıcı havasından sıkılanlar için Bursa'ya nasıl gidileceğinden bahsetmek istiyorum.
Ben sabah köprü trafiğine kalmamak adına biraz abartarak sabah 6 da yola çıktım. Öyle de oldu ve trafiğe yakalanmadan yaklaşık 1 saat sonra Eskihisar Feribot İskelesine geldim. Ardından hiç beklemeden arabalı vapura binerek 40 dakikalık bir yolculuktan sonra topçular iskelesine indik. Buradan da hiç beklemeden Yalova-Gemlik istikametin doğru giderek 1 bucuk saat sonra Bursa Merkeze ulastim. Yani toplamda 3 saatlik bir yolculuk sonunda Bursa'ya ulaşmiş oldum.

Siz de eğer İskender yemek, tarihi ulu camiyi gezmek, ipek yolundan aliş veriş uapmak istiyorsaniz 3 saatlik bir yolculuk sonunda Bursa' nin eşsiz güzelliği görebilirsiniz.
Özetlyecek olursak ;
İstanbul - Eskihisar İskelesi : 1 Saat

Eskihisar İskelesi - Topçular İskelesi : 40 dk.
Topçular İskelesi - Bursa : 1 saat 20 dk
---------------------------------------------------
Toplam 3 saatte Bursa'dasınız. Ve Bursa'dan İstanbul da tabiki aynı tarife. (Trafiğe yakalanmadığınız sürece )

0 yorum:

Yorum Gönder