7 Nisan 2012 Cumartesi

Sertap Erener Türk Sanat Müziği Albümü

Türk Pop Müziği'nin en özel seslerinden Sertab Erener, uzun süredir beklenen Türk Sanat Müziği albümü ile 12 Nisan'da müzik marketlerdeki yerini alıyor. GNL Entertainment etiketiyle sunulacak ve toplam 15 eserin yer aldığı "Ey Şûh-i Sertab" isimli albümde Akşam Oldu Hüzünlendim Ben Yine, Şimdi Uzaklardasın, Fikrimin İnce Gülü, Çile Bülbülüm, Kimseye Etmem Şikâyet ve Dönûlmez Akşamın Ufkundayım gibi toplam 15 unutulmaz eser Sertab Erener'in muhteşem yorumuyla yeniden hayat buluyor.

İşte Albümdeki Parçalar ;


Akşam oldu Hüzünlendim Ben Yine
Şimdi Uzaklardasın
Dertliyim Rûhuma Hicrânımı (Üzgünüm Leyla)
Fikrimin İnce Gülü
Niçin Baktın Bana Öyle
Çile Bülbülüm
Biz Heybeli'de Her Gece
Ada Sahillerinde
Darıldın mı Gülüm Bana
Kimseye Etmem Şikâyet
Bir İhtimal Daha Var
Dök Zülfünü Meydâne Gel
Kırmızı Gülün Alı Var
Dönûlmez Akşamın Ufkundayım (Rindlerin Akşamı)
Ey Şûh-i Sertab Ey Dürr-i Nâyâb

0 yorum:

Yorum Gönder