12 Nisan 2009 Pazar

Öğrenci Olmanın Kötü Yanları...

Değerli okurlarım bu yazıyı yazarken gerçekten çok doluyum. Öğrenciyseniz ve zor bir bölüm okuyorsanız hayatınız sınav zamanları gerçekten çok kötü oluyor. Şu an bu dönemdeyim ve hayatım bu hafta çok kötü devam ediyor. 2 gün boyunca yemedim içmedim bloga yazı bile yazmaya fırsatım olmadı ders çalıştım hatta sabaha kadar yaptım bu işi. Uykumdan vazgeçtim dersi geçmek için. Ama bu kadar emeğinizin karşılığını almayınca hayatınız mahvoluyor. Moraliniz otomatikmen sıfırlanıyor. Bir de dersi ingilizce alınca dersin zorluğu bir kat daha artıyor. Sonuç olarak bugünkü doluluğum o kadar emek harcadığım uykumdan vazgeçtiğim zamanların karşılığını alamamamdan kaynaklanıyor. Tabi öğrenci olmanın iyi yanları da var ama bu konuda şu an söyleyeceğim bir söz yok. Ona da diğer bir yazımda değineceğim

0 yorum:

Yorum Gönder